Ramli Man Utd

Ramli: Ayah! Ayah! Ramli scores 2 goal ayah!



Ayah: Ko tau tak anak jiran sebelah scores 9 goal tau tak!!!



Ramli (Dalam hati): Eleh, setakat 9 goal, ada aku kesah??? Tak per, suatu hari nanti aku pasti akan... ah! peduli lah! (Sambil tunduk memandang bungkusan makanan yang baru dibeli oleh ayah, nampak sedap)
.
.
.
.
.
Lebih kurang 14 tahun kemudian....
.
.
.
.
.

Ramli: Wow! OMG! Where am i???



Jalan Trafford Lama!!! Takde GPS susah giler nak datang!!! Naik CAB tak tau speaking plak!!!



Orang Tua: You ready some?
Ramli: Some what?
Orang Tua: Go change.
Ramli: Hehehe. Wee Hoo.



Ramli: Aku nak cop no 19 woi!
Smalling: Welbeck belum pulangkan lagi maa.
Ramli: Tak kira! (Sambil shuffle)
.
.
.
.
Perlawanan menentang Chelsea
.
.
.
.

Commentator: Goal! First own goal from Man Utd. That is Ramly from Malaya, ops Malaysia



Man Utd: Mari kita pukul dia ramai-ramai. Riot ke. Gol sendiri pun nak score jugak ke? (Jerit Nani dalam bahasa portugis)



Suara Ramli dari TV: Ayah, Ramli minta maaf zahir ayah. Tak sengaja.

Ayah: Adoi Ramli ni. Buat aku malu dengan orang kampung. Kalau tau aku bet Chelsea tadi instead of Man Utd. Rugi aku RM100 woi!!!










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...